Sirez
03.09.2005 23:23
Hey wollte nur mal wissen wer von euch CS im net zockt postet mal nebenbei eure 3 favouriten server ips mal sehn auf welchen server ihr so rumzockt ps: wer kennt die esl?
kYu
04.09.2005 10:53
jo seas i zock seit 4 jahren hab aba vor 3 monaten aufghoert aktiv zu spielen eslacc: kYu favoritenserver hab ich net..spiel net mehr so oft
esl? scheiss computerdreck! paintball...wos anderes gibts ned! lg andi
Sirez
04.09.2005 22:00
ja was heist da freak is as einzige game was ich zock und das paintball geil is weis ich auch
wer lesen kann ist klar im vorteil.
Sirez
07.09.2005 19:15
das ham wir schon geklärt aber weil du sagst computerdreck, will na nix sagen aber mit cs bzw. andern spielen kann man geld verdienen! nur so zur information und wenn mans in der esl zu was bringt naja dann....
dann bist mei held
Sirez
08.09.2005 15:44
Loki01
08.09.2005 16:21
und hast dus in der esl zu was gebracht? chris set me on fire more... Loki
Sirez
08.09.2005 18:36
naja hab erst 1en 1on1 war kabbt morgen also freitag hab ich wieder einen
kYu
08.09.2005 19:18
geh geh tuats eich woanders streiten ihr saubuam^^ da andi hot jo ka ahnung va CS..va iam brauchst di net aergern lossn ^^
wenigstens hob i ah ahnung va paintball. ned so wie da kyu da sirez is eh a liaba kerl. i tua iam jo nix. wenn er des ned pockt derf er nie spün kumman. do gehts no schlimmer zua. wast eh wies laft arachmir oder? hob jo olles va dir glernt lg andi
ahjo.. vü glick ban 1on1 do gehts sicher so richtig rund. pass auf das da ned weh tuast lg andi
News & Aktuelles
| - PaintballNews
| - ForumNews
Willkommen bei Xobor
| - Wichtige Informationen zur neuen Foren-S...
PaintballAllgemeines
| - PaintballArena Feedback
| - Fragen für Neueinsteiger
| - Gallery
| - Technik & Ausrüstung
| - Bazar
| - Turniere & Events
Sonstiges
| - Offtopic
| - Test Board
Sprung